اعلام برائت مسلمانان از داعش در فلوریدای جنوبی
کد خبر: 3538139
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

اعلام برائت مسلمانان از داعش در فلوریدای جنوبی

گروه بین‌الملل: بیلبورد اعلام برائت مسلمانان از داعش و تروریسم این بار در شهر «میامی» در جنوب ایالت فلوریدای آمریکا نصب شد.

برائت مسلمانان از داعش در فلوریدای جنوبی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «PalmBeach Post»، سازمان غیردولتی «سَوند ویژن» در شیکاگو که در راستای افزایش شناخت و آگاهی میان انسان‌ها از طریق گسترش روابط عمومی فعالیت می‌کند، چندی پیش در شیکاگو به نصب یک بیلبورد در محکومیت داعش و مغایرت اقدامات آن‌ها با آموزه‌های قرآن کریم اقدام کرد.

این سازمان اکنون بیلبورد مذکور را در یکی از خیابان‌های پرتردد شهر میامی در فلوریدای جنوبی نصب کرده است.

بر روی این بیلبورد برای نشان دادن تضاد فعالیت‌های تروریستی گروهک داعش با آموزه‌های قرآن با اشاره به آیه‌‌ 5 سوره مائده نوشته شده است: «زندگی مقدس است».

همچنین به لحن عامیانه‌ای این گروهک تروریستی را مورد تمسخر و انتقاد قرار داده است.

در پایین نیز با قرار دادن هشتگ «مسلمانان واقعی» (#actualmuslims) عنوان می‌کند که داعش نزد مسلمانان واقعی مطرود و منفور است.

یاسر بیلو، عضو ائتلاف سازمان‌های اسلامی فلوریدای جنوبی می‌گوید: این بیلبورد برای مسلمانان است تا به همسایگان، دوستان، همکاران و آشنایانشان بگویند که مسلمانان به روشنی تروریسم را محکوم می‌کنند.

محمد صدیقی، مدیر اجرایی سازمان سَوند ویژن نیز گفت: هزینه برپایی این کمپین تبلیغاتی از سوی مسلمانانی که (از افزایش اسلام‌هراسی و احساسات منفی علیه مسلمانان) نگران هستند، جمع‌آوری شده‌ است.

captcha