مسابقه عکاسی و پویش مردمی «آیه سرخ» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3539733
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

مسابقه عکاسی و پویش مردمی «آیه سرخ» در یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری مسابقه و پویش مردمی «آیه سرخ» در یزد خبر داد و آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۰ آذرماه مصادف با ۳۰ صفر اعلام کرد.

محمدرضا دشتی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد از برگزاری مسابقه و پویش مردمی آیه سرخ خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان عاشورایی است.
وی ادامه داد: والدین کودکان می‌توانند تصاویر فرزندان خود را در کنار نمادهای عاشورایی، در مجالس روضه‌خوانی، مراسم نخل‌برداری و... و. تهیه و ارسال کنند.
دشتی افزود: این تصاویر در کانال سرخ به نشانی ayesorkh@ به مسابقه گذاشته می‌شود و بیشترین عکس بازدید شده در این کانال به عنوان تصویر اول شناخته می‌شود.
وی ادامه داد: نفر دوم با قرعه کشی در بین تصاویری که بین ۱۵ تا ۲۵ هزار بازدید داشته‌اند و نفر سوم نیز با قرعه کشی از میان تصاویری که بین ۵ هزار تا ۱۵ هزار بازدید داشته‌اند، انتخاب می‌شوند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۰ آذرماه مصادف با ۳۰ صفر اعلام کرد و گفت: انتخاب و داوری عکس‌ها در روز ۲۷ صفر همزمان با ۱۷ ربیع الاول انجام می‌شود.
دشتی تصریح کرد: علاقمندان می‌ توانند تصاویر مورد نظر خود را در نرم افزار تلگرام با آدرس mobasheran_bot@ ارسال کنند.
وی همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت ايام سوگواری سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خبر داد و گفت: در دهه اول محرم، محافل سوگواری همراه با اهتزاز بيرق‌های عزاداری، پخش نواهای عاشورایی و برپايی ايستگاه‌های صلواتی در سطح شهر بود.
دشتی تصریح کرد: این سازمان در تلاش است تا با ایجاد فضایی آکنده از شور و شعف حسینی محرمی بیاد ماندنی را در خاطر هزاران میهمان عزادار حسینی در دارالعباده حسینیه ایران تداعی کند.
captcha