دوره آموزشی «قرآن و احکام» در مؤسسه میقات‌القرآن تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 3540296
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
ویژه آقایان؛

دوره آموزشی «قرآن و احکام» در مؤسسه میقات‌القرآن تهران برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد:‌ دوره جدید آموزشی «قرآن و احکام» ویژه آقایان در محل مؤسسه میقات‌القرآن تهران برگزار می‌شود.

رحیم صدیق،‌ مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی میقات‌القرآن تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری دوره جدید آموزش قرآن و احکام ویژه آقایان در این مؤسسه قرآنی خبر داد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی میقات‌القرآن تهران با بیان اینکه این دوره جدید از حدود دو هفته آینده آغاز می‌شود، تصریح کرد: این دوره به صورت شش ماهه برگزار می‌شود و در پایان نیز علاقه‌مندان به ادامه این دوره‌ها می‌توانند در سطوح بالاتر شرکت کنند.

صدیق در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی در مؤسسه میقات‌القرآن ادامه داد: هر یک از دوره‌های مؤسسه ویژه آقایان و بانوان به صورت شش ماهه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان نیز می‌توانند با شرکت در دوره‌های جدید و پایه آماده شرکت در دوره‌های بعدی و با سطح بالاتر مؤسسه شوند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی میقات‌القرآن تهران در ادامه با بیان اینکه در پایان هر دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید، تصریح کرد: همچنین، شرکت‌کنندگانی که در تمامی دوره‌های مؤسسه شرکت می‌کنند و این دوره‌ها را طی دو و نیم سال پشت‌ سر می‌گذارند، می‌توانند به مرحله تربیت معلم مؤسسه راه پیدا کنند که پس از پایان این دوره نیز می‌توانند با گذراندن یک دوره تریبت معلم به عنوان معلم در محل مؤسسه میقات‌القرآن و یا مؤسسات تحت پوشش به تدریس بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مؤسسه میقات‌القرآن دارای شعب در استان‌های تهران و البرز است، اظهار کرد: تعداد شش شعبه از مؤسسه در استان‌های تهران و البرز ویژه آقایان و بانوان و نیز تعداد 10 جلسه مرتبط نیز در این استان‌ها مشغول فعالیت هستند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی میقات‌القرآن تهران ادامه داد: در این مؤسسه طی روزهای شنبه هر هفته کلاس عمومی اخلاق، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه کلاس‌های ویژه بانوان، روزهای دوشنبه کلاس اعتقادات و ادبیات عرب در سطوح مختلف و نیز روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کلاس آموزش احکام و قرآن ویژه آقایان برگزار می‌شود.

صدیق در پایان سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس‌های مختلف مؤسسه میقات‌القرآن می‌توانند طی روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 17 تا 20:30 به نشانی مؤسسه واقع در تهران، میدان قزوین، خیابان شهید جوادیان، پلاک 164 مراجعه و یا با شماره 55370517 تماس بگیرند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۰۹:۲۳
0
2
برگزاری دوره آموزشی قرآن و احکام باعث ارتقاء علاقمندان می‌شود
captcha