دعوت اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور برای حضور در مراسم تشییع استاد مروت
کد خبر: 3541072
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

دعوت اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور برای حضور در مراسم تشییع استاد مروت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور طی فراخوانی از مردم قرآن‌دوست برای حضور در مراسم تشییع پیکر مرحوم استاد محمد تقی مروت، پیشکسوت قرآنی کشورمان دعوت به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن ابراز تأسف از فقدان استاد محمدتقی مروت، پیشکسوت قرآنی کشورمان اظهار کرد: ضایعه درگذشت محمدتقی مروت، استادالاساتید جامعه قرآنی را داغدار کرد.
وی ادامه داد: اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور ضمن تسلیت این درگذشت غم انگیز، طی فراخوانی از جامعه قرآنی و عموم مردم قرآن دوست دعوت به عمل آورده است تا با حضور پررنگ خود در مراسم تشییع و بزرگداشت استاد مروت، دِین خود را به این استاد بزرگ قرآنی کشور که حق بزرگی بر گردن جامعه قرآنی دارد، ادا کنند.
در این فراخوان آورده شده است: «با توجه به فضای ملتهبی که هم‌اکنون در رابطه با وقایع اخیر جامعه قرآنی وجود دارد و هجمه‌هایی که از سوی شبکه‌های مجازی شاهد هستیم، از فعالان عرصه قرآن انتظار می‌رود در برگزاری پرشور این مراسم بکوشند. لازم است دستگاه‌های مختلف قرآنی موجبات برگزاری مراسمی پرشور و در خور شأن مرحوم استاد مروت را فراهم کنند و نهایت اهتمام را در این راستا به عمل آورند».
یادآور می‌شود، مراسم تشییع استاد محمدتقی مروت شنبه، هشتم آبان ماه ساعت ۸:۳۰ از مقابل مسجد امام جعفر صادق(ع) انجام می‌شود. همچنین پیکر استاد محمد تقی مروت از مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تهران به سمت خبرگزاری ایکنا واقع در خیابان وصال شیرازی، خیابان بزرگمهر غربی صورت می‌گیرد و سپس پیکر استاد به سمت بهشت زهرا(س) تهران و قطعه نام آوران منتقل و به خاک سپرده می‌شود.
captcha