طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویر
کد خبر: 3543124
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویر

گروه اجتماعی: فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» صبح امروز همزمان با سراسر کشور، با حضور جمع کثیری از مسؤولین، دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی و تبریز طنین انداز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، فریاد رسای «مرگ بر امریکا» صبح امروز همزمان با سراسر کشور، با حضور جمع کثیری از مسؤولین، دانشجویان،دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در شهرستان های استان آذربایجان شرقی و تبریز طنین انداز شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در تبریز از ساعت 9/30 صبح از مسیرهای چهارگانه تعیین شده شروع و تا میدان ساعت تبریز برگزار شد و آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز سخنران محوری این مراسم بود.

به گزارش ایگنا امروز علی‌رغم سردی هوا که از دیروز بساط خود را بر روی شهر انداخته است، مردم پرشورتر از همیشه در این صحنه‌ی سیاسی حضور یافته و حماسه‌ای نو آفریدند.
طنین فریاد «مرگ بر امریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویرطنین فریاد «مرگ بر امریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویرطنین فریاد «مرگ بر امریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویرطنین فریاد «مرگ بر امریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویرطنین فریاد «مرگ بر امریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویرطنین فریاد «مرگ بر امریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویرطنین فریاد «مرگ بر امریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویرطنین فریاد «مرگ بر امریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویرطنین فریاد «مرگ بر امریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویر
captcha