سازمان فرهنگ و ارتباطات شهادت محسن خزایی را تسلیت گفت
کد خبر: 3545488
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

سازمان فرهنگ و ارتباطات شهادت محسن خزایی را تسلیت گفت

گروه بین‌الملل: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تبریك و تسلیت شهادت محسن خزایی، خبرنگار كشورمان در پیامی آورده است: این سازمان به تلاش همه شهدای سرافراز مدافعان حریم انقلاب اسلامی افتخار می‌كند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات شهادت محسن خزایی را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی شهادت محسن خزایی، خبرنگار شجاع صدا و سیمای جمهوری اسلامی در حلب سوریه را تبریک و تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
باسمه تعالی
وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یَشْری نَفْسَهُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللَّهِ
شهادت خبرنگار شجاع صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شهید محسن خزایی را در ایام اربعین حسینی به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) جامعه رسانه‌ای، همكاران گرامی آن شهید در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خانواده گرانقدرش تبریک و تسلیت می‌گوییم.
آنچه امروز در سوریه می‌گذرد، نبرد و مبارزه آزادگی و عقلانیت با جریان‌های تكفیری و تروریستی و انعكاس مجاهدت‌های مدافعانی كه در  این كارزار به نمایندگی از همه انسان‌ها با تباهی ستیز می‌كنند، از سوی رادمردانی چون شهید خزایی است و این خود جهادی بزرگ و زینب‌گونه است.
به روح بلند این شهید و همه شهیدان سرافراز مدافعان حریم انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم و به تلاش برای معرفی فرهنگی كه چنین انسان‌هایی آزاده را به بشریت امروز تقدیم كرده است، افتخار می‌كنیم.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
یادآور می‌شود، محسن خزایی، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما عصر دیروز، 22 آبان‌ماه، در سوریه حین تهیه گزارش از منطقه عملیاتی حلب در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر، به آرزویش رسید و به جرگه شهیدان مدافع حرم پیوست.
وی دارای سه فرزند(دو پسر و یک دختر) است.
captcha