ضرورت توجه مسئولان به آموزه‌های قرآنی برای ايجاد همدلی و حل مشكلات مردم
کد خبر: 3547049
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
علی مطهری تأكيد کرد:

ضرورت توجه مسئولان به آموزه‌های قرآنی برای ايجاد همدلی و حل مشكلات مردم

گروه سیاسی: نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت ایجاد فضای همدلی و همراهی بین دولت و مجلس گفت: همدلی و همراهی بین مسئولان برای حل مشکلات و توجه به مردم، از دستورات قرآن است که باید به آن عمل شود و این فضا دارد ایجاد می‌شود و می‌توان نسبت به آینده خوش‌بین بود.

علی مطهری، نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به تعامل دولت و مجلس و تأثیر آن بر فضای کلی جامعه گفت: تعامل خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد و تندروی‌های گذشته تأثیرگذاری زیادی ندارد.
وی گفت: آنچه در روابط میان قوا و مسئولان مهم است، این است که اخلاق را رعایت کنند و برای رسیدن به هدف خود از هر وسیله‌ای استفاده نکنند و به تهمت و دروغ و افترا متوسل نشوند.
منتخب مردم تهران در مجلس ادامه داد: همین که فضای همکاری و همدلی بین دولت و مجلس ایجاد شود در حل مشکلات کشور مؤثر خواهد بود چرا که در این صورت به جای در نظر داشتن تعصبات گروهی و جناحی، به دنبال حل مشکلات مردم خواهیم بود.
مطهری گفت: این همدلی و همراهی بین مسئولان برای حل مشکلات و توجه به مردم از دستورات اکید قرآن است که باید به آن عمل شود و این فضا دارد ایجاد می‌شود و می‌توان نسبت به آینده خوش‌بین بود.
captcha