ورود پیکر 10 شهید گمنام به سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3547495
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

ورود پیکر 10 شهید گمنام به سیستان و بلوچستان

گروه فرهنگی: پیکر پاک 10 شهید گمنام دوشنبه، 8 آذرماه مصادف با 28 صفر وارد خاک استان سیستان و بلوچستان می‌شود و پس از تشییع توسط مردم شهیدپرور سیستانی و بلوچ، در 4 شهرستان‌ مختلف به خاک سپرده خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، پیکر پاک 10 شهید گمنام دوشنبه، 8 آذرماه مصادف با 28 صفر وارد خاک استان می‌شود و پس از تشییع توسط مردم شهیدپرور سیستانی و بلوچ، در 4 شهرستان‌ مختلف به خاک سپرده خواهد شد.
حمزه دهقان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این خصوص بیان کرد: پیکر این عزیزان در زاهدان و همچنین در شهرستان‌های زابل و هامون در شمال استان و شهرستان خاش در منطقه بلوچستان تشییع و خاکسپاری می‌شود.
وی با اشاره به مراسم تشییع و تدفین شهدا در شهرستان زاهدان، تصریح کرد: پیکر پاک دو شهید گمنام، روز اول در منطقه مهرشهر و یک شهید گمنام نیز روز دوم در تیپ سلمان استان سیستان وبلوچستان میهمان مردم شهید پرور زاهدان خواهند بود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: پیکر این عزیزان شهریورماه امسال و همزمان با روز عرفه، وارد استان و سپس برای انجام آزمایش‌های DNA به تهران بازگردانده شده بود.
captcha