به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «KTVB»، برای پنجمین سال متوالی، شیعیان این منطقه، به مناسبت اربعین حسینی با در دست گرفتن پرچمها و تابلوهایی در محکومیت تروریسم در خیابانها راهپیمایی کردند.
این راهپیمایی از پارک «آن موریسن» تا مرکز اسلامی امام مهدی(عج) در شهر بویزی برگزار شد.
برگزارکنندگان اعلام کردند که این راهپیمایی به مناسبت گرامیداشت از خودگذشتگی امام حسین(ع) و یارانشان برای آزادی، عدالت و حقوق بشر برگزار میشود.
«اسد زنگنه»، از مرکز اسلامی امام حسین(ع) در آیداهو گفت: میدانم که در مورد اسلام تصویری منفی ایجاد شده است. ما میخواهیم تصویر درست اسلام و امام حسین(ع) را نشان دهیم.
وی افزود: امام حسین(ع) کسی بود که خود را قربانی عدالت و حقوق انسانی کرد.
زنگنه افزود: وقتی ما از امام حسین(ع) یاد میکنیم، یاد ایشان ما را به انجام کار خیر ترغیب میکند.
راهپیمایی اربعین حسینی در آیداهو همزمان با راهپیمایی دوستداران امام حسین(ع) و حامیان صلح و آزادی دیروز در سراسر جهان برگزار شد.




