حق شهدای حله در رسانه و کشور بیشتر ادا شود
کد خبر: 3552186
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

حق شهدای حله در رسانه و کشور بیشتر ادا شود

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه پیام شهدای انفجار تروریستی حله حفظ عزت و سربلندی و افتخار برای همه مردم ما است، گفت: انتظار داشتیم این شهدای مظلوم حقشان در رسانه‌های گروهی و کشور بیشتر ادا شود و از آنها بیشتر سخن به میان آید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، آیت‌الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در مراسم تشییع پیکرشهدای انفجار تروریستی حله که صبح امروز 18 آذرماه در اهواز برگزار شد، با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) به ساحت امام زمان(عج) گفت: شهدای حله به بالاترین درجه از مغفرت، کرامت دست یافتند.

وی با بیان اینکه براساس روایات این شهدا به مقام شفاعت رسیده‌اند، افزود: به فرموده امام جعفرصادق(ع) «کسانی که در راه زیارت امام حسین(ع) کشته شوند خداوند به او اجازه شفاعت می‌دهد.» این شهدا به مقام شفاعت خانواده، اهل ایمان رسیدند و وجود مقدس پیامبراکرم(ص) در قیامت به ملاقات آنها می‌آید. مرگ برای همه انسانها موضوعی حتمی است و هیچ استثنایی وجود ندارد؛«قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِي تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِيكُمْ؛ بگو آن مرگى كه از آن مى‏ گريزيد قطعا به سر وقت‏ شما مى ‏آيد(آیه 8/جمعه.»

حسن‌زاده گفت: این شهدا افتخار داشتند که مرگشان در راه زیارت امام حسین(ع) رخ دهد. قطرات خون این شهدا سند دیگری بر جنایات آل سعود خبیث است. این گروه‌های تکفیری چیزی نیستند و اما امروز هیچکس نمی‌تواند این را انکار کند که گروه‌های تکفیری و داعش موردحمایت آل سعود خبیث و آمریکا هستند. در هر جنایتی که تکفیری‌ها انجام می دهند آمریکا، اسراییل و آل سعود خبیث در آن شریک هستند.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: پیام این شهدا حفظ عزت و سربلندی و افتخار برای همه مردم ما است؛ انتظار داشتیم این شهدای مظلوم حقشان در رسانه‌های گروهی و کشور بیشتر ادا شود و از آنها بیشتر سخن به میان آید.

captcha