تکثیر لوح فشرده ترتیل «حنانه خلفی» در 100 هزار نسخه
کد خبر: 3552685
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
پورمعین خبر داد:

تکثیر لوح فشرده ترتیل «حنانه خلفی» در 100 هزار نسخه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیروان امام هادی(ع) از توزیع و تکثیر 100 هزار نسخه فایل صوتی تلاوت ترتیل حافظ کل قرآن کریم نوجوان به روایت حفص از عاصم منتشر شده است.

تکثیر لوح فشرده ترتیل «حنانه خلفی» در 100 هزار نسخه
محمدرضا پورمعین، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیروان امام هادی(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: لوح فشرده صوتی تلاوت ترتیل «حنانه خلفی» بنا به دستور مقام معظم رهبری توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه تولید شد.
وی ادامه داد: این لوح فشرده که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال رونمایی شد، برای توزیع و تکثیر میان آحاد مختلف مردم پس از بررسی‌های لازم به زودی و در سطح جامعه و برای علاقه‌مندان در دسترس خواهد بود.
پورمعین با اشاره به اینکه این لوح فشرده که شامل دو بخش صوتی و تصویری است، اظهار کرد: در ابتدا این لوح فشرده در بخش صوتی در تیراژ 100 هزار نسخه تولید و توزیع شده است که این سی‌دی تلاوت به صورت فایل‌بندی در تمامی اجزاء و به روایت حفص از عاصم منتشر شده است.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیروان امام هادی(ع) تصریح کرد: هزینه‌های تولید و نظارت بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال بود که توسط معاونت قرآن وعترت پرداخت شد و در آینده برای علاقه‌مندان توزیع و تکثیر می‌شود. همچنین لوح فشرده تلاوت ترتیل «حنانه خلفی» به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیروان امام هادی(ع) واگذار شد.
وی بیان کرد: همچنین این لوح فشرده در بین متسابقان، اساتید و شرکت‌کننده نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات موسوم به «‌شیخه فاطمه بنت مبارک» توزیع شد و مورد استقبال قرار گرفت.
پورمعین اضافه کرد: انشاءالله به مناسبت ولادت پیامبر اعظم(ص) همه علاقه‌مندان، سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات و سایر مردم قرآن دوستان می‌توانند با ثبت سفارشاتشان به شماره 9-88928408 درخواست خود را ثبت کنند تا این لوح فشرده در اختیارشان قرار گیرد.
وی بیان کرد: این سی‌دی که به صورت صوتی است، با قیمت مناسب و نازلترین قیمت و در یک حلقه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. اما سی دی تصویری بیش از پنج حلقه خواهد بود که مدت زمان زیادی حدود 4 ماه زمان لازم دارد.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیروان امام هادی(ع) در پایان افزود: این لوح فشرده توسط معاونت قرآن و عترت ارشاد و به منظور ارسال نزد مقام معظم رهبری تقدیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شود.
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۰
0
0
توزیع و تکثیر لوح فشرده باعث ارتقاء سطح قرآن آموزان می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۶
0
0
با استفاده علاقمندان از این لوح موجب بهتر یادگیری آنها می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۱:۳۰
0
0
سلام کد اول این شماره چنده؟
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۸
0
0
سلام
پس کی سی دی توزیع می شود؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۱
0
0
سلام سی دی در مراکز غیر از این مرکز به فروش نمی رسد
captcha