تجلیل از کسبه نمونه منطقه 18 در ویژه‌برنامه کاسب حبیب‌الله
کد خبر: 3552797
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

تجلیل از کسبه نمونه منطقه 18 در ویژه‌برنامه کاسب حبیب‌الله

کانون خبرنگاران نبأ: با هدف ارتقای فرهنگ و اخلاق شهروندی و الگوسازی برای کسب رزق و روزی حلال کسبه نمونه محلات از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) در ویژه‌برنامه کاسب حبیب‌الله تجلیل می‌شوند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8، فرهنگسازی برای ترویج آموزه‌های ارزنده و سازنده اقتصاد اسلامی و تشویق کسبه به رعایت موازین اخلاقی و دینی از دیگر انگیزه‌ها و اهداف این برنامه است.
بر اساس این گزارش در قالب این طرح کسبه نمونه محله با توجه به شاخص‌های امانت، صداقت، اخلاق خوش، مردم داری و تلاش برای کسب رزق حلال توسط خود مردم شناسایی و معرفی شدند و با اعطای عنوان «کاسب حبیب‌الله» و هدایایی از آنان تجلیل خواهد شد.


رضا زندیه، اصغر لشگری و بهزاد رستمی کسبه نمونه‌ای هستند که به خاطر دقت، سرعت و تمیزی، ایمان و صداقت، رفتار شایسته، ارتقای فرهنگ وجدان کاری، امانت‌داری و تلاش برای کسب روزی حلال از آنان تجلیل می‌شود.
این برنامه با مشارکت بسیج منطقه روز دوشنبه 22 آذر‌ماه ساعت 11 به نشانی شهرک ولیعصر(عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می‌شود.

captcha