کد خبر: 3554075
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
فتحی خبر داد:

اجرای طرح سلامت معنوی در کرمانشاه

گروه اجتماعی: مسئول مرکز قرآن و عترت معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طرح سلامت معنوی با هدف ارائه آموزش‌های لازم به کادر درمانی بیمارستان‌ها در کمک برای انجام احکام مربوط به نماز و وضو در بیمارستان‌های کرمانشاه اجرا شد.

فاطمه فتحی، مسئول مرکز قرآن و عترت معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، از اجرای طرح سلامت معنوی در بیمارستان‌های این استان خبر داد.
وی افزود: در سال جدید ستاد اقامه نماز و وزارت بهداشت آیین‌نامه این طرح را تنظیم و به تمام کشور ابلاغ کردند.
فتحی تصریح کرد: طرح سلامت معنوی ویژه کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به غیر از پزشکان است.
مسئول مرکز قرآن و عترت معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: این مرکز با همکاری ستاد اقامه نماز استان در سال 94 و 95 اقدماتی در حوزه اجرای طرح سلامت معنوی انجام داده است.
وی به تشریح این اقدامات پرداخت و گفت: از جمله کارهای صورت گرفته در این حوزه چاپ و تکثیر ویژه‌نامه، بروشور و جزوات تبلیغی و معرفتی همچنین چاپ و تکثیر جزوات آموزشی بوده است.
فتحی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح مراکز و ارائه گزارش از برنامه‌های اجرا شده از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.
مسئول مرکز قرآن و عترت معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: در سال 95 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به‌عنوان دستگاه برتر در امر اقامه نماز در استان شناخته  شد.
فتحی در پایان اظهار کرد: همچنین در راستای برگزاری مطلوب طرح سلامت معنوی در سطح شهرستان‌های سنقر وکلیایی، کنگاور و گیلان‌غرب طی مراسمی از اعظم خنجری، مدیر خدمات پرستاری بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سنقر و کلیایی، شهلا واحدی، مددکار و روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سنقر و کلیایی، مسعود کلهر، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور، دکتر مریم فتاحی، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلان‌غرب و پروانه احمدی، کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلان‌غرب تجلیل شد.
یادآور می‌شود، در این راستا از دکتر رضا علی بخشی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، اسفندیار ویژه، کارشناس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مرتضی میری، کارشناس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و فاطمه فتحی، کارشناس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به سبب عملکرد مطلوب در برگزاری طرح سلامت معنوی در استان تجلیل به‌عمل آمد.
captcha