به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از آذربایجانشرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، امروز ششم دیماه در مراسم اختتامیه و
تجلیل از برگزیدگان مرحله دانشگاهی، کشوری و ملی بیستویکمین جشنواره قرآن
و عترت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه را کانون مهم برای فهم، حفظ و تدبر در آیات قرآن کریم دانست.
وی، گفت: تمسک به قرآن و عترت منجر به صلاح و فلاح انسان خواهد
شد.
صومی ادامه داد: فرق دانشگاههای ما با دیگر دانشگاههای دنیا در طنین انداز
شدن آیات قرآن است، فقط داشتن چنین کتابی کافی نیست، ما باید از عاملان
قرآن باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، خاطر نشان کرد: معتقدم رشتههای پزشکی بیشتر با مفاهیم عینی قرآنی و دینی
عجین هستند. در همین راستا لازم است در دانشگاههای علومپزشکی به مفاهیم
قرآنی پرداخته شود.
وی
گفت: خوشبختانه اراده عمومی در دانشگاه ما در خدمت قرآن کریم است، در
دانشگاه ما، همه مسئولان در تلاش هستند فعالیتی انجام ندهند که به صورت
مستقیم و غیر مستقیم به قرآن و مفاهیم قرآنی ضربهای بخورد.
صومی تاکید کرد: در تلاش هستیم جو قرآنی در دانشگاه حاکم شده چرا که اجتماع از دانشگاه تاثیر میگیرد.