حماسه 9 دی، هیچگاه كهنه نمی‌شود/ اجرای 370 برنامه در فارس
کد خبر: 3556833
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
رضایی:

حماسه 9 دی، هیچگاه كهنه نمی‌شود/ اجرای 370 برنامه در فارس

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس حماسه 9 دی را همانند حماسه عاشورا دانست كه هیچگاه كهنه نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 6 دی‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز، حماسه 9 دی را همانند حماسه عاشورا دانست كه هیچگاه كهنه نمی‌شود و گفت: در این روز ملت ایران با بصیرت دینی و انقلابی خود، چشم فتنه را كور كردند و توانستند یك حركت مردمی مبتنی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی را ایجاد كنند كه برای همیشه در تاریخ این انقلاب بماند.
وقایع حماسه 9 دی بدون مبالغ تبیین شوند
وی بر این نكته نیز تأكید كرد كه وقایع حماسه 9 دی باید بدون مبالغ و مبتنی بر واقعیت و صداقت برای مردم و به خصوص نسل جوان تبیین شود و ادامه داد: مهم‌ترین نكته این حماسه بصیرت است كه باید به اهمیت مسئله بصیرت‌افزایی توجه بیشتری داشته باشیم.
تبیین برنامه‌های حماسه 9 دی در فارس
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در ادامه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی، از اجرای بیش از 370 برنامه در نقاط مختلف استان فارس خبر داد.
وی با بیان اینكه مهم‌ترین برنامه ما در روز 9 دی انجام خواهد شد، افزود: در این روز مردم ولایت‌مدار و متدین فارس به منظور نشان دادن حماسه حضور و همچنین تأكید بر تداوم آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا گردهم می‌آیند كه این برنامه در شهر شیراز در ساعت 15 در جنب مصلی نماز جمعه شیراز برگزار خواهد شد.
رضایی، سخنران این برنامه را حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور عنوان كرد و گفت:‌ همچنین در این ایام نمایشگاه عكس 9 دی و فتنه بعد از انتخابات 88، شب خاطره و شعر، سرود دانش‌آموزی و نشست‌های بصیرتی و تحلیلی فتنه 88 ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در نقاط مختلف استان فارس برگزار خواهند شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تأكید بر اینكه رویكرد محوری ما در اجرای برنامه‌های حماسه 9 دی، مشاركت مردم در تمام عرصه‌هاست، گفت: ما تلاش می‌كنیم تا تمام برنامه‌های خود را بدین مناسبت مردمی برگزار كنیم.
captcha