مراقب ریشه و‌ شاخه‌های باقی‌مانده از فتنه باشیم
کد خبر: 3557384
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
مسئول نهاد رهبری دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره):

مراقب ریشه و‌ شاخه‌های باقی‌مانده از فتنه باشیم

گروه سیاسی: حجت‌‎الاسلام زارعی با اشاره به استفاده مقام معظم رهبری از کلید واژه «فتنه» در سخنرانی‌‌های ایشان، گفت: این تکرار و تأکید نشان از اهمیت موضوع دارد تا بدانیم ریشه و‌ شاخه‌های فتنه هنوز باقی است و باید مراقب آن بود.

حجت‌الاسلام منصور زارعی مسئول نهادنمایندگی رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با اشاره به ریزش‌ها و‌ رویش‌های فتنه ۸۸ اظهار کرد: استمرار انقلاب وابسته به همین ریزش‌ها و رویش‌ها است  و از این رو نباید از آن هراسی به دل داشت.
وی ریزش‌ها را موجب پالایش انقلاب دانست و افزود: دانشجویان و نسل جوان انقلابی به همراه کسانی که با روحیه جهادی در کنار مردم و انقلاب حاضر می‌شوند از رویش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌روند .
حجت‌الاسلام زارعی با اشاره به استفاده مقام معظم رهبری از کلید واژه «فتنه» در سخنرانی ‌های خود گفت: این تکرار و تأکید نشان از اهمیت موضوع دارد تا بدانیم ریشه و‌ شاخه‌های فتنه هنوز باقی است و باید مراقب آن بود.
وی بیان کرد: تا زمانی که انقلاب، رهبری و تفکر مقابله با استکبار وجود دارد فتنه نیز خواهد بود از این رو‌ برای دور ماندن دامن اقشار مختلف مردم از فتنه باید تلاش شود تا بنیان‌ها و‌ ریشه‌های فرهنگی و انقلابی تقویت شود.
مسئول نهادنمایندگی رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین ادامه داد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های انقلاب را شناخته شده  و با معرفی آن زمینه محکم‌تر شدن و ریشه‌دار شدن انقلاب را در جهان فراهم آوریم.
وی با تأکید بر اینکه پرچم‌داران انقلاب باید انقلاب شناسی خود را بسیار تقویت کنند، عنوان کرد: دشمن ‌شناسی و عدم غفلت از توطئه‌های آنها امری لازم و مبرهن است که باید توسط نسل انقلابی به ویژه دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی پیگیری شود.
حجت‌الاسلام زارعی افزود: باید کلید واژه «بصیرت» را در همه امور لحاظ کرد و‌ دانست که شیطان همواره حول محور حق در حال چرخش است تا راه نفوذ را برای تباهی حق و ‌حقیقت به دست آورد.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین با تأکید بر یاد خدا در همه لحظات گفت: حضور به موقع در صحنه، تشخیص میان حق و باطل و اقدام به موقع، همان «بصیرت» است که نمونه عینی آن را در حماسه ۹ دی شاهد بودیم.
وی در پایان بیان کرد: مردم ایران در ۹ دی با بصیرت خود در صحنه حاضر و مقابل فتنه‌گران ایستادند و‌ درس بزرگی به دشمنان خارجی و‌مزدوران داخلی دادند تا هیچ وقت انقلاب و ملت ایران را دست‌کم نگیرند‌.
captcha