حجتالاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: از روز گذشته تاکنون، یکهزار و 200 زائر پاکستانی که به قصد زیارت مشهد مقدس و عتبات عالیات وارد خاک کشورمان شدهاند، در موقوفه زائرسرای امام رضا(ع) اطعام و اسکان داده شدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: زوار پاکستانی تا زمان عزیمت به مقاصد زیارتی خود، در این موقوفه ساکن خواهند بود و در هر سه وعده غذایی پذیرایی خواهند شد.
وی ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم زائرین بارگاه شریف ائمه اطهار(ع)، این زائران عزیز در مسیر بازگشت خود به وطنشان نیز در شهرستان زاهدان مورد پذیرایی قرار گرفته و بدرقه خواهند شد.
موقوفه زائرسرای امام رضا(ع) در ورودی شهر زاهدان قرار دارد و بیش از ۳۰ سال است که میزبان زائران و مهمانان خارجی استان است.