به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، همزمان با 18 تا 24 دیماه که هفته فرهنگی در ملاير نامیده شده است بیش از 300 برنامه از سوی فرمانداری، ادارات و انجمنهای مردمی در این شهرستان برگزار خواهد شد.
عبدالعظيم رضايی، معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير هدف از برگزاری اين جشنواره را شناسايی پتانسيلهایی فرهنگی و آشنايی نسل جوان با داشتههای فرهنگی خود عنوان کرد.
یادآور میشود، تجليل از مفاخر فرهنگی، تجليل از ياوران وقف، راهپيمايی بزرگ نه، به اعتياد و ... از جمله برنامههای این هفته فرهنگی است.

امیر فرمائی