«من رزمنده اسلام جعفر محمد عبدالحمزه عبود الجنابی از استان بابل و عضو مقاومت اسلامی نجباء هستم. ما با تروریستهای تکفیری که داعش نام دارند، میجنگیم. وصیت من به مادرم، خانوادهام، برادران و خواهرانم است. مادر مرا ببخش، شاید روزی تو را ناراحت و یا اذیت کرده باشم. من تو را به اندازه تمام دنیا دوست دارم. تو را به اندازه جهان دوست دارم. مادر عزیزم! ای تمام وجودم! ای عزیزتر از جانم! مرا ببخش. برادر عزیزم حیدر! برادر بزرگ! مرا ببخش. اگر روزی تو را آزردم. عباس! برادر مرا ببخش. ای برادرانم! حسین، جاسم، علی، ابراهیم و حمود مرا ببخشید. خواهرانم! ام حیدر، ام حسین و ام حمید مرا ببخشید. اگر خطایی مرتکب شدم و یا اینکه روزی شما را ناراحت کردم. ای دوستان من! حیدر، کرار، اسماعیل، سید حیدر و ... مرا ببخشید. درود بر محمد و خاندان پاکش.»