جانفشانان آسمانی شدند
کد خبر: 3568614
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹

جانفشانان آسمانی شدند

گروه جامعه: پیکر پاک شهدای آتش‌نشان در میان غم و اندوه مردم و خانواده‌ها در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مراسم خاکسپاری پیکر پاک آتش‌نشانان شهید حادثه پلاسکو صبح امروز 11 بهمن‎ماه، با حضور چشمگیر مردم از مصلی تهران و خیابان مفتح با اقامه نماز توسط امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران آغاز و مردم تا میدان هفت تیر و بعد از آن تا قطعه 50 بهشت زهرا(س)، پیکر شهدا را مشایعت کردند.

این مراسم با بدرقه چشمگیر صدها هزار نفری مردم همراه بود؛ خانواده‎های بسیاری از دور نزدیک، با مترو، اتوبوس و هر وسیله‎ای که می‎شد خود را به این مراسم رسانده بودند. همه آمده بودند تا مراتب قدرشناسی خود را نسبت به ایثار و رشادت این قهرمانان نشان دهند.

 براساس گزارش ایکنا پیکر شهدا از میدان هفت تیر با آمبولانس‎های ویژه بهشت زهرا(س) برای خاکسپاری به این محل منتقل شد و این درحالی بود که جمعیت بسیاری از صبح در بهشت زهرا(س) منتظر ورود پیکر پاک شهدای آتش نشان بودند.

دیگر شهروندان نیز از میدان هفت تیر و دیگر نقاط شهر خود را به محل تدفین این قهرمانان شهر رساندند تا با بدرقه مردم، شهدای آتش نشان در خانه ابدی آرام گیرند. یکی از میهمانان این مراسم آقای وحید نماینده دفتر رهبر معظم انقلاب بود.

با ورود پیکرها شهدای آتش نشان به بهشت زهرا، ندای «یا حسین» و «لا الله الی الله» طنین انداز شد و بدن‎های مطهر آنان روی دستان خیل انبوه تشییع کنندگان، وارد قطعه ۵۰ بهشت زهرا شد.

پیکر پاک شهدای آتش‌نشان در میان غم و اندوه مردم و خانواده‌ها در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) آرام گرفت و پیکر ۳ آتش نشان شهید دیگر این حادثه نیز برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شد.
captcha