تلاوت «حامد شاکرنژاد» در بصره طنین‌انداز می‌شود
کد خبر: 3568903
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

تلاوت «حامد شاکرنژاد» در بصره طنین‌انداز می‌شود

گروه بین‌الملل: «حامد شاکرنژاد»، قاری بین‌المللی کشورمان، طی روزهای آینده در محافل قرآنی استان «بصره» واقع در جنوب عراق به تلاوت کلام‌الله مجید می‌پردازد.

تلاوت «حامد شاکرنژاد» در بصره طنین‌انداز می‌شود
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری «قاف»، اتحادیه قرآنیان استان بصره عراق از انجام مقدمات و کسب آمادگی‌های لازم برای میزبانی از «حامد شاکرنژاد»، قاری بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در محافل قرآنی این استان خبر داد.
بخش اطلاع‌رسانی اتحادیه قرآنیان بصره در این رابطه اعلام کرد: دومین نشست این اتحادیه در سال 2017 میلادی برگزار شد و در این نشست، برپایی محافل قرآنی با حضور «حامد شاکرنژاد»، قاری بین‌المللی و صاحب سبک کشورمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در همین راستا، «قاسم المالکی»، رئیس اتحادیه قرآنیان استان بصره و هیئت همراه با هدف آخرین هماهنگی‌ها برای میزبانی از این قاری برجسته کشورمان با «باسم»، مدیرعامل شرکت نفت جنوب عراق دیدار کرد و طرفین در این دیدار، بر ضرورت فراهم‌آوردن شرایط مناسب برای موفقیت‌آمیز بودن این محافل قرآنی تأکید کردند.
حامد شاکرنژاد حائز رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن در مکه مکرمه در رشته قرائت و حفظ ۵ جزء در سال ۱۳۷۴ است و در محضر مقام معظم رهبری نیز تلاوت کرده است. وی همچنین، مأموریت‌های قرآنی در خارج از کشور همچون سفر به کشورهای عربستان سعودی، پاکستان، قطر، امارات متحده عربی، سوریه، لبنان، ترکیه، آلمان، آفریقای جنوبی و تانزانیا جهت تبلیغ را تجربه کرده است.
captcha