افتتاح رسمی سالن‌های پردیس تئاتر تهران با اجرای آثار فاطمی
کد خبر: 3572356
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
کرمی خبر داد:

افتتاح رسمی سالن‌های پردیس تئاتر تهران با اجرای آثار فاطمی

گروه هنر: از جمعه 22 بهمن پردیس تئاتر تهران میزبان اجرای نمایش «ریحانه» با موضوعی فاطمی خواهد بود و البته نمایش دیگری که اطلاعات آن متعاقباً اعلام خواهد شد با موضوع دینی از اول اسفند اجرای خود را در این مجموعه نمایشی آغاز خواهد کرد.

شهرام کرمی، مدیر پردیس تئاتر تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: این مجموعه نمایشی روز گذشته سه‌شنبه 19 بهمن با حضور محمدباقر قالیباف؛ شهردار تهران و برخی از مقامات و مدیران فرهنگی کلانشهر تهران و مسئولان هنری رسماً افتتاح شد و از این پس آماده پذیرایی از گروه‌های هنری و نمایشی برای اجرای آثار تئاتری و برنامه‌های هنری است.

وی گفت: پردیس تئاتر تهران با دارا بودن 10 سالن نمایشی که از این تعداد 2 سالن اختصاص به پلاتوی تمرین دارد و یک سالن اصلی که در اصل سالن اجتماعات و سینماست، دارای یک فضای نمایشی روباز است و 6 سالن دیگر نمایشی نیز دارد که 5 سالن از آنها با ساختار بلک‌باکس طراحی شده است.

کرمی تصریح کرد: در حال حاضر این مجموعه با پذیرش حداقل 5 نمایش برای اجرا کار خود را آغاز کرده است اما به تناسب تقاضای گروه‌های نمایشی و شرایط فرهنگی و مناسبات تاریخی قادر است از همه امکانات فضایی و سخت افزاری خود استفاده کند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه در آستانه ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم، گفت: دو نمایش مذهبی به مناسبت این ایام در نوبت اجرای این مجموعه نمایشی قرار دارند که یکی جمعه این هفته 22 بهمن با نام «ریحانه» به کارگردانی سیروس همتی به روی صحنه خواهد رفت و یکی دیگر که مشخصات آن متعاقباً اعلام خواهد شد از اول اسفند اجراهای خود را در این مجموعه آغاز خواهد کرد.

کرمی در پایان گفت: نمایش «ریحانه» داستانی را در روزگار کنونی روایت خواهد کرد که البته در آن بازتابی نیز از زندگی پربرکت حضرت فاطمه زهرا(س) را نیز شاهد خواهیم بود.

امیرسجاد دبیریان  

captcha