ایکنا یزد رتبه سوم بخش خبر«جشنواره قرآن و عترت در رسانه» را کسب کرد
کد خبر: 3572807
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

ایکنا یزد رتبه سوم بخش خبر«جشنواره قرآن و عترت در رسانه» را کسب کرد

گروه فعالیت های قرآنی: در مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت و تجلیل از برترین ها، خبرنگار ایکنا یزد رتبه سوم بخش خبر «جشنواره قرآن و عترت در رسانه» را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، طی مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت که شب گذشته در محل مهدیه یزد برگزار شد از برترین های جشنواره ها و مسابقات تجلیل شد.
در این مراسم از اعظم السادات میرجلیلی خبرنگار و سرپرست خبرگزاری ایکنا یزد که در بخش خبر «جشنواره قرآن و عترت در رسانه» رتبه سوم را کسب کرده، تجلیل شد.
در لوح تقدیری که به امضا امیرنیا مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده، آمده است: قرآن، نوری است که در آن تاریکی یافت نمی شود و چراغی است که درخشندگی آن زوال ناپذیر است. قرآن بهار دلها، چشمه دانش ها و سرچشمه عدالت و نهری جاری و زلال حقیقتی است که انس و تلاوت آمیخته با فهم معانی و مفاهیم آن، انسان را در آسمان معرفت الهی به پرواز در می آورد و با فرشتگان عرشی همنشین می کند.
در ادامه این لوح سپاس آمده است: اینکه که با استعانت از پروردگار متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام توانسته اید با تلاشی سازنده برگ زرین دیگری به کارنامه افتخارات قرآنی و هنری خود بیافزایید، تلاش های ارزنده شما را صمیمانه ارج نهاده و کسب رتبه سوم در رشته رسانه(خبر) از مسابقات «هفته قرآن و عترت» را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم. امید است که همواره شاهد پیشرفت روز افزون شما در عرصه های معنوی و درخشش نامتان بر قله های پرافتخار فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشیم.

captcha