واکنش شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی به تهدید مسلمانان
کد خبر: 3575873
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

واکنش شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی به تهدید مسلمانان

گروه بین‌الملل: شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی نسبت به جلسه گروه‌های ضداسلامی که در آن علناً مسلمانان را تهدید به قتل کرده‌اند، واکنش نشان داد.

واکنش شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی به تهدید مسلمانان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «wral»، به دنبال پیشنهاد کشتار مسلمانان در جلسه بررسی «اسلامی‌سازی آمریکا» که با حضور اعضای گروه‌های ضد اسلامی همچون «تی پارتی»، گروه «میهن‌پرستان افراطی» و فعالان محافظه‌کار پنج‌شنبه، 28 بهمن در شهر «کرنرسویل» کارولینای شمالی، برگزار شد؛ شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی از پلیس «اف‌بی‌آی» خواست تا این تهدیدات را به عنوان جرم ناشی از نفرت بررسی کند.
طبق گزارش این شورا، حدود 20 نفر در این جلسه شرکت داشتند و محوریت بحث روی فرضیه «طرح احتمالی جنگ مسلمانان علیه آمریکا» بود که ایده‌های خشونت‌آمیزی توسط برخی از شرکت‌کنندگان مانند «کشتار همه مسلمانان» مطرح شد.
به گفته رسانه‌های محلی در این جلسه برخی شرکت‌کنندگان گفتند: «تنها توصیه ما این است همه مسلمانان را بکشیم.»!
«ابراهیم هوپر»، مدیر ارتباطات شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی گفت: فراخوان علنی خشونت علیه یک اقلیت مذهبی در یک جلسه، جرم ناشی از نفرت است که باید توسط مقامات دولت فدرال و پلیس اف‌بی‌آی مورد بررسی قرار بگیرد.
بنابر تحقیقات یک مرکز حقوقی دیده‌بان فعالیت‌های افراطی و نژادپرستانه در آمریکا تعداد گروه‌های ضد اسلامی با توجه به حملات گروه‌های افراط‌گرا و نیز حملات تند لفظی و انتقادی بر ضد مسلمانان در جریان مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته در این کشور، از سال 2015 تاکنون تقریباً تا سه برابر افزایش یافته است.
captcha