همایش «هفت سال دوم تربیت از دیدگاه اسلام» برگزار شد
کد خبر: 3576113
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

همایش «هفت سال دوم تربیت از دیدگاه اسلام» برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همایش «هفت سال دوم تربیت از دیدگاه اسلام»، در دبستان نورالمهدی میبد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت معصومه(س)، همایش هفت سال دوم تربیت از دیدگاه اسلام، با تدریس ادیب، مدرس مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشکده تهران و با حضور جمعی از مادران دانش‌آموز مقطع پیش‌دبستانی و مدارس قرآنی وابسته به مؤسسه فرهنگی قرآنی و عترت حضرت معصومه(س) در دبستان نورالمهدی میبد برگزار شد.
همایش «هفت سال دوم تربیت از دیدگاه اسلام» در میبد برگزار شد
طی این همایش درخصوص دعا و اهمیت آن و معرفی دعاهای صحیفه فاطمیه، نکات تربیتی مورد توجه مادران، معرفی هفت سال دوم تربیت و ویژگی‌های این دوره، نحوه ارتباط والدین با فرزند در این سنین، ارائه نکات کاربردی در تربیت فرزند و پاسخگویی به سؤالات تربیتی مادران مباحثی بیان شد.
در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است، تعدادی از حافظ این مرکز در آزمون کتبی مرحله پنجم آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم که در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار شد، حضور پیدا کردند. در صورت کسب حدنصاب لازم در مجموع آزمون شفاهی و کتبی برای آنها گواهینامه صادر می‌شود.
همایش «هفت سال دوم تربیت از دیدگاه اسلام» در میبد برگزار شد
همچنین در خبر دیگری نیز آمده است، کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی با حضور جمعی از مسئولان و مربیان مؤسسه حضرت معصومه(س) در سازمان تبلیغات اسلامی میبد برگزار شد.
captcha