گرامیداشت هفته تربیت اسلامی در لالی
کد خبر: 3578939
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

گرامیداشت هفته تربیت اسلامی در لالی

گروه اجتماعی: هفته تربیت اسلامی در شهرستان لالی با برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های گوناگون گرامی داشته خواهد شد.

خدامراد نجفی‌حاجی‌ور، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه به مناسبت هفته تربیت اسلامی و 8 اسفندماه سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی توسط شهیدان باهنر و رجایی، ویژه‌برنامه‌هایی تدوین شده است، افزود: از این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری همایش تربیت اسلامی ویژه فرهنگیان این شهرستان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این همایش پس از نماز مغرب و عشاء امروز دوشنبه 9 اسفندماه در مسجد جامع شهرستان لالی برگزار خواهد شد، افزود: حجت‌الاسلام سید حسین سیدعلوی‌اصل امام جمعه شهرستان، سخنران این همایش خواهد بود.

نجفی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار معاونان و مربیان پرورشی مدارس شهرستان با امام جمعه اشاره کرد، افزود: این دیدار ساعت 9 فردا سه‌شنبه 10 اسفندماه در دفتر امام جمعه برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی با اظهار به اینکه همایش سبک زندگی حضرت فاطمه‌زهرا(س) ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم مدرسه نیایش ساعت 15 فردا سه‌شنبه 10 اسفندماه برگزار خواهد شد، افزود: حجت‌الاسلام سید حسن سیداحمدی از قم به عنوان سخنران این همایش در سالن مدرسه نیایش حضور خواهد یافت.

وی گفت: دیدار با خانواده 7 شهید دانش‌آموز دوران دفاع مقدس در طول این هفته از دیگر فعالیت‌های این معاونت خواهد بود.

captcha