کد خبر: 3582543
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

اجرای نمایش با عنوان مادرم در حسینیه هدایت تهران

کانون خبرنگاران نبأ: به مناسبت ایام سوگواری وفات حضرت ام‌البنین(س) گروه نمایشی دبستان انصارالرضا(ع) با همکاری موسسه اسلامی هدایت به اجرای نمایش با عنوان مادرم خواهد پرداخت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به مناسبت ایام سوگواری وفات حضرت ام‌البنین(س) گروه نمایشی دبستان انصارالرضا(ع) با همکاری موسسه اسلامی هدایت به اجرای نمایش با عنوان مادرم خواهد پرداخت، نویسندگی و کارگردانی این نمایش‌نامه توسط قاسم ‌عوض‌بیگی صورت گرفته است.
این نمایش از امروز 20 اسفندماه تا دو روز دیگر از ساعت 19 اجرا خواهد شد.
یادآور می‌شود، علاقمندان جهت شرکت می‌توانند به حسینیه هدایت واقع در میدان قیام، خیابان شهید رقیب‌دوست مراجعه کنند.

captcha