«عكس شهدا» در شیراز آغاز به كار كرد
کد خبر: 3582611
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

«عكس شهدا» در شیراز آغاز به كار كرد

گروه فرهنگی: در آستانه فرا رسیدن روز شهید نمایشگاه عكس شهدا به‌همت اداره هنری، آثار و انتشارات معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در شیراز برپا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در آستانه فرا رسیدن روز شهید مراسم افتتاحیه نمایشگاه عكس شهدا به‌همت اداره هنری، آثار و انتشارات معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس عصر دیروز، 19 اسفندماه در خانه هنرمندان شیراز برگزار شد.

این مراسم با حضور سیدعلی محمدی معاون فرهنگی و امور اجتماعی، فاطمه بکتر رئیس اداره هنری، آثار و انتشارات و، نبی زارع رئیس اداره تبلیغات و مراسم‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و همچنین سیدرضا متولی، مسئول انجمن راویان فتح دفاع مقدس و جمعی از خانواد‌ه‌های معزز شاهد و ایثارگر و هنرمندان اجرا شد.

از میان 300 اثر رسیده به بخش داوری این نمایشگاه، 45 اثر جهت نمایش در نمایشگاه انتخاب شدند كه این آثار از هنرمندان عكاس شهرستان‌های شیراز، ارسنجان، لارستان، نی‌ریز، استهبان، خرامه، زرین دشت، مرودشت و رستم هستند.
بخش داوری این نمایشگاه برعهده سیدمهدی سراج‌زاده و بهمن حسن شاهی و مسئولیت هماهنگی فراخوان جمع آوری و تنظیم آثار برعهده آزاده جانبازاحمدرضا مداح، مسئول كانون عكاسان شاهد و ایثارگر فارس بود .

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون محمدرضا عاطفی از شیراز،‌ حسین محبی از زرین‌دشت، ابراهیم کشاورز از مرودشت، جعفر ناصری از شیراز،‌ محمد امینی از شیراز،‌ امین فائضی از شیراز،‌ میلاد پناهی از شیراز، محمد کریمی از شیراز،‌ امیر قیومی از لارستان، هاشم عرفان‌منش از شیراز، احمدرضا مداح از شیراز،‌ محمدعلی ابجد از استهبان، غلامحسین زارع از ارسنجان، حامد راستی از نی‌ریز، پوریا نادری از شیراز، شیرین شجاعی از شیراز، محبوبه ژیلا یزدانی از ارسنجان، صدیقه هادی‌خواه از شیراز، زینب انصاری از رستم، الهه پورحسین از شیراز، فاطمه مداح از شیراز، زهره عسکری از شیراز، مریم رمضانی از شیراز، فرزانه چقماق‌ساز از شیراز، فاطمه امیری از شیراز، فاطمه رضایی از شیراز، راحله کرمی از شیراز، سمیه کشاورز از خرامه و حسنا پرنیان از شیراز به نمایش گذاشته شده است.

یادآور می‌شود، این نمایشگاه از 19 تا 23 اسفندماه جاری در محل خانه هنرمندان واقع در شیراز، حدفاصل باسكول نادر و فلكه هنگ دائر است كه علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 الی 18 از این نمایشگاه بازدید كنند.

captcha