به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، چهل و ششمین محفل هفتگی قرآن فردا سه شنبه 24 اسفندماه در شادگان برگزار میشود.
مجلس محفل انس با قرآن این هفته ساعت 21 در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان با حضور قاریان برتر این شهرستان تشکیل میشود.
محافل سيار انس با قرآن كريم سهشنبه هر هفته در نقاط مختلف این شهرستان توسط تعدادی از جوانان فعال قرآنی به منظور توسعه فرهنگ تلاوت و انس با قرآن کریم برگزار میشود.
کسانی که علاقهمند به برگزاری این محافل قرآنی در منزل، حسینیه، مسجد و یا محل خاص مورد نظر خود هستند میتوانند بعد از هر برنامه با مجری محفل هماهنگ کنند.
گفتنی است، این محافل انس با قرآن از فروردین امسال در شهرستان شادگان آغاز شد.