دوره ضمن خدمت قرآنی ویژه معلمان مسجدسلیمان برگزار شد
کد خبر: 3583681
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

دوره ضمن خدمت قرآنی ویژه معلمان مسجدسلیمان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره ضمن خدمت آموزش تجوید قرآن ویژه 623 معلم مقطع ابتدایی، مربیان پرورشی و قرآن مدارس این شهرستان چهارشنبه 25 اسفندماه به پایان خواهد رسید.

زینب فرهادی، مدیر دارالقرآن امام علی(ع) اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه دوره ضمن خدمت آموزش تجوید ویژه معلمان این شهرستان از دی‌ماه سال جاری در این دارالقرآن آغاز شده است، افزود: این دوره چهارشنبه 25 اسفندماه به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این دوره ویژه معلمان مقطع ابتدایی، مربیان قرآن و پرورشی مدارس این شهرستان تدوین شده است، افزود: بیش از 623 نفر در این دوره شرکت کرده‌اند.

فرهادی با بیان اینکه این دوره در محل دارالقرآن امام علی(ع) این شهرستان برگزار شده است، افزود: این دوره به صورت همه روزه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شده است.

وی ادامه داد: چهارشنبه 25 اسفندماه نیز آزمون شفاهی(قرائت قرآن) از حاضران در این دوره اخذ خواهد شد و پس از قبولی در آن گواهی‌نامه دوره ضمن خدمت به آن‌ها اعطا خواهد شد.

یادآور می‌شود این دوره در مدت 48 ساعت آموزشی به حاضران ارائه شد و زینب فرهادی‌ نیز به عنوان مربی این دوره به آن‌ها آموزش می‌دهد.

captcha