حضور مسئول جامعةالقرآن در کنگره بین‌المللی «سعیدبن جبیر»
کد خبر: 3584114
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

حضور مسئول جامعةالقرآن در کنگره بین‌المللی «سعیدبن جبیر»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: حجت‌الاسلام طباطبایی، مسئول جامعةالقرآن الکریم در کنگره بین‌المللی سعید‌بن جبیر عراق حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی، رئیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) به همرا گروهی از حافظان و قاریان این مؤسسه طی سفر به کشور عراق در کنگره بین‌المللی سعید‌‌بن‌ جبیر حضور پیدا کرد.
این سفر که با هماهنگی کشور عراق و مؤسسه جامعة‌ا‌لقرآن انجام شد با حضور تعداد قابل توجهی از اساتید، قاریان و حافظان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم از کشورهای ایران، عراق، تانزانیا، نیجریه، پاکستان و ... برگزار شد.
کریم منصوری، محمدعلی دهدشتی، حمیدرضا احمدی‌وفا، قاسم مقدمی، مهدی غلام‌نژاد، محمدی، وحید نظریان از جمله قاریان ایرانی و حجج‌اسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، سیدمحمدحسین طباطبایی، محمدی و حکیمی، احمد دباغ و محمد‌هادی اسلامی از جمله حافظان حاضر در این همایش بین‌المللی بودند.
همچنین حافظان خردسال کل قرآن چون حنانه خلفی، علی فیضی، محمدامین حدادی، امیرحسین روح اللهی، مبینا روح‌اللهی، محمد یوسفی، امیرحسین اسلامی، محمدحسین شاه‌علی، علی رئیسی، علی آجرلو، پارسا دستمردی، امیرعباس جغتایی و محمد حاج علی‌اکبر نیز در این کنگره حضور داشته که عمدتا از قرآن‌آموزان مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم استان تهران بودند که طی این کنگره پنج روزه به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداختند که مورد توجه و تفقد مردم قرآن دوست عراق و رسانه‌های عربی قرار گرفتند.
گفتنی است، حضور پرشور مردم عراق در این محافل و حضور پررنگ رسانه‌های عربی و هماهنگی و همکاری همه جانبه تشکیلات و نهادهای دولتی و مردمی عراق جزو نکات قابل توجه این کنگره بین‌المللی بود. همچنین قرآنیان پس از اجرای برنامه در محافل مختلف به زیارت ائمه هدی(ع) در کاظمین، نجف و کربلای معلی رفتند.
در پایان این همایش چند روزه نیز جلساتی بین مسئولان قرآنی کشور عراق و مدیران قرآنی عتبات عالیات و حجت‌الاسلام طباطبایی، مدیر مؤسسه جامعة‌الکریم و هیئت همراه برگزار شد و تقاضای کشور عراق برگزار شد که طی آن بر حضور بیشتر ستارگان قرآنی ایران در چنین برنامه‌هایی و بالعکس برای پیشبرد اهداف متعالی آنان مبنی بر تربیت بیشتر قاریان و حافظان قرآن در سنین مختلف و همکاری مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم در رابطه با برگزاری دوره‌های تربیت مربی و نهادینه کردن روش‌های تخصصی و نوین آموزش قرآن در این کشور بحث و تبادل نظر شد.
یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) طی 18 اسفندماه در کشور کوت عراق حضور پیدا کرد و 22 اسفندماه پس از زیارت عتبات مقدسه به ایران بازگشت.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۶
0
0
ماشاالله به آقای اسلامی که در همه تصاویر حضوری فعال دارند. نکنه یه موقع تصویر بچه های دیگه بیفته و معرفی بشن. پس تصویر بقیه بچه ها کو؟؟
captcha