اجرای طرح «ظرفیت‌سنجی» مؤسسات قرآنی کشور
کد خبر: 3585944
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
حجت الاسلام کوششی خبر داد:

اجرای طرح «ظرفیت‌سنجی» مؤسسات قرآنی کشور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور گفت: طرح «ظرفیت‌سنجی» مؤسسات قرآنی کل کشور از فروردین‌ماه به مدت سه ماه اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: طرح «ظرفیت‌‌سنجی» مؤسسات قرآن در فروردین‌ماه آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه طرح فوق ویژه مؤسسات کل کشور است، ادامه داد: این طرح توانمندی مؤسسات را در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد که آیین‌نامه آن تنظیم شده به استان‌ها ابلاغ شده است.
کوششی این طرح از سوی اتحادیه کشور و با همت اتحادیه‌های استانی انجام می‌گیرد، اظهار کرد: مدت زمان اجرای آن نیز از ابتدای فروردین‌ماه به مدت سه ماه اجرا می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور عنوان کرد: هدف این طرح شناسایی ظرفیت‌های متفاوت و مناسب مؤسسات در سراسر کشور است تا احصا شود و متناسب با این توانمندی‌ها از آنها کار بخواهیم و انتظار داشته باشیم و از آنها حمایت کنیم.
وی در پاسخ به اینکه آیا طرح ظرفیت‌سنجی به تخصصی شدن مؤسسات می‌انجامد؟ گفت: بله، این طرح مرحله اول است که پس از آن نیازسنجی هر منطقه در حوزه قرآن انجام می‌گیرد تا متناسب با آن نیازها از طریق اتحادیه‌های استانی و کشور تدبر و برنامه‌ریزی شود و همچنین در بحث توانمند کردن اینها بعد از اینکه این اطلاعات و توانایی‌ها بدست آمد برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌گیرد.
کوششی بیان کرد: امید داریم که تا پایان سال 96 این طرح در سه فاز اجرایی و عملیاتی ‌‌شود.
captcha