به گزارش
خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، آزمون ورودی حوزه علميه صبح امروز با حضور آیت الله اعرافی رییس حوزه های علمیه کشور، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در محل مسجد روضه محمديه (حظیره) برگزار شد.
حجت الاسلام محمد شمس، مدیر حوزه علمیه برادران استان یزد در حاشیه این آزمون به ایکنا گفت: در استان یزد 400 داوطلب ورود به حوزه علمیه در این آزمون شرکت کردند که این افراد پس از قبولی در 14 حوزه علمیه سطح استان پذیرش خواهند شد.
وی افزود: افراد پس از قبولی در آزمون در مراحل مصاحبه، دوره اختبار و تثبیت، تحقیقات میدانی شرکت و پذیرش خواهند شد و در نهایت کد طلبگی را دریافت می کنند.
یادآور می شود هم اکنون 1400 طلبه در 14 حوزه علمیه برادران سطح استان در پایه های مختلف تحصیل می کنند.