برترین‌های جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه ۲ و ۹ اعلام شد
کد خبر: 3596271
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

برترین‌های جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه ۲ و ۹ اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه ۲ و 9 کشور برترین‌های این دوره از مسابقات را در بخش آقایان و بانوان را اعلام کرد.

دبیر سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه ۲ و 9 کشور در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از مازندران گفت: سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه ۲ و ۹ با حضور 50 تن از دانشجویان دختر و 50 تن از دانشجویان پسر از دانشگاه‌های منطقه ۲ شامل استان‌های گلستان، گیلان و مازندران و دانشگاه‌های منطقه ۹ شامل استان‌های سمنان، خراسان شمالی، خراسان  و جنوبی و خراسان رضوی  به مدت دوروز  از 13 الی 14 اردی بهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار شد.
برترین‌ها در بخش آقایان
وی افزود: پس از رقابت  شرکت کننده گان در این جشنواره که با داوری آقایان سعید قربانی، صادق سیاری،حبیب الله طالقان غفاری، مجتبی محسنی و اسماعیل ابراهیم نژاد برگزار شد که در حفظ کل  قرآن، محمد هادی دهقانی از دانشگاه فردوسی مشهد، حسین محمودی از دانشگاه سمنان، و محمد باقر رجبی از دانشگاه علوم رضوی به ترتیب رتبه اول تا سوم این رشته را کسب کردند.
جانعلی زاده با ارایه این مطلب که در رشته حفظ 20 جزء، محمد لائینی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی رتبه اول،محسن حاجی حسینی از دانشگاه گیلان رتبه دوم و شعیب خوافی از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه سوم این دوره از جشنواره را بدست آوردند، ادامه داد: در رشته حفظ 10 جزء، امیر حسین اسفندیار از دانشگاه نوشیروانی بابل، محسن ست‌مار از دانشگاه سمنان و حسین دهقان از دانشگاه گلستان رتبه سوم این دوره را به خود اختصاص دادند.
دبیر سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه ۲ و 9 کشور اظهار کرد: در رشته حفظ پنج جزء محمد حسین حسن پور از دانشگاه مازندران رتبه اول، عباس سلامتی از دانشگاه بجنور رتبه دوم و محمد دستبند چی از دانشگاه علوم رضوی رتبه سوم را کسب کردند.
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در رشته ترتیل آقایان مصطفی قاسمی از دانشگاه مازندران، مصطفی کربلایی از دانشگاه علوم رضوی و امید حسینی نژاد از دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب حایز رتبه‌های اول تا سوم شدند افزود: در رشته تحقیق آقایان هادی اسفیدانی از  دانشگاه صنعتی سجاد مشهد رتبه اول، سجاد احمدی از دانشگاه نوشیروانی بابل رتبه دوم و مهدی بیابانی از دانشگاه علوم رضوی مشهد  رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند.
برترین‌ها در بخش بانوان
جانعلی زاده با بیان اینکه در بخش بانوان سیاری، رحیمی فرد، شعبانی، رضوی و رحیمی فرد، به قضاوت پرداختند، عنوان کرد: در رشته حفظ کل  قرآن، فاطمه غلامی کناری از دانشگاه نوشیروانی بابل، زهرا سلطان پور از دانشگاه مازندران و مائده محبی‌فر از دانشگاه گیلان به ترتیب رتبه اول تا سوم این رشته را به خود اختصاص دادند.
وی با ارایه این مطلب که در رشته حفظ 20 جزء، نرجس سعدالدین از دانشگاه فرزانگان سمنان رتبه اول،زهررا بخشی پور از دانشگاه گیلان رتبه دوم و فرزانه بیات از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه سوم این دوره از جشنواره را بدست آوردند، افزود: در رشته حفظ 10 جزء، مریم باقری از دانشگاه فردوسی مشهد، راضیه برزگر از مازندران و زهرا نادی از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه سوم این دوره را به خود اختصاص دادند.
جانعلی زاده عنوان کرد: در رشته حفظ پنج جزء، زهرا فروزان نیا از دانشگاه حکیم سبزواری  رتبه اول، کوثر محمد قلی نیا از دانشگاه مازندران رتبه دوم و هوریه حقیقی از دانشگاه فردوسی مشهد  رتبه سوم را کسب کردند.
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در رشته ترتیل بانوان منصوره آقاحسینی از دانشگاه سمنان، حمیده خوش چهره از دانشگاه فردوسی مشهد و هدیه عرفانی از دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب حایز رتبه های اول تا سوم شدند، افزود: در رشته تحقیق نیز زهرا ظهماسب‌پور از دانشگاه مازندران رتبه اول، فهیمه گلپایگانی از دانشگاه مازندران رتبه دوم و فهیمه آخوندزاده از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه سوم این جشنواره را به دست آوردند.
حمیدرضا گلمحمدی تواندشتی
برترین‌های جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه ۲ و ۹  اعلام شد

captcha