برگزاری نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال در قازان
کد خبر: 3597174
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال در قازان

گروه بین‌الملل: نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال از 28 تا 30 اردیبهشت‌ماه در چارچوب نهمین اجلاس بین‌المللی اقتصادی روسیه ـ جهان اسلام در قازان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال در قازان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در شماره 79 هفته‌نامه «جامعه و فرهنگ روسیه امروز» رایزنی فرهنگی ایران در مسکو با اعلام این خبر آمده است:  این نمایشگاه به تولیدکنندگان روس و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع و دیگر کشورها این امکان را می‌دهد که محصولات خود را در بهترین سطح معرفی کنند و در عرصه نمایش قرار دهند تا به راحتی بتوانند بازار مناسب خود را جستجو کنند.
نمایشگاه محصولات حلال «Russia Halal Expo» در قازان برگزار خواهد شد.
 شرکت‌ها و تولیدکنندگان روسی و خارجی محصولات و برندهای خود را در این نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.  
توسعه و معرفی برندهای تولید‌کنندگان داخلی محصولات و خدمات حلال، افزایش ظرفیت و توان صادرات تولیدکنندگان روسی، افزایش سطح سرمایه‌گذاری در بخش داخلی صنعت حلال، افزایش تولید میزان محصولات با کیفیت در اقتصاد روسیه، تحقق طرح کاهش واردات با جایگزینی و افزایش محصولات داخلی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
همچنین در جریان نمایشگاه قازان سمینارها و نشست‌های تخصصی و فنی و مشاوره با نمایندگان وزارت و ارگان‌های مرتبط با صادرات محصولات به خارج نیز برگزار می‌شود.  
آژانس توسعه سرمایه‌گذاری جمهوری تاتارستان، اداره دینی مسلمانان جمهوری تاتارستان، کمیته استاندارد «حلال» در این منطقه و شرکت «قازان اکسپو» در برگزاری این نمایشگاه با یکدیگر همکاری دارند.
captcha