احداث یك هزار مسجد در مناطق محروم كشور/ روستاهای فاقد مسجد فارس، مسجددار می‌شوند
کد خبر: 3597744
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
طباطبایی‌پور:

احداث یك هزار مسجد در مناطق محروم كشور/ روستاهای فاقد مسجد فارس، مسجددار می‌شوند

گروه اجتماعی: عضو مجمع خیرین مسجدساز با بیان اینكه مجمع خیرین مسجدساز قرار است با کمک خیرین ۱۰۰۱ مسجد در مناطق محروم کشور بسازد، گفت:‌ تاكنون 525 مسجد با مشاركت خیرین ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سیدمهدی طباطبایی‌پور، عضو مجمع‌ خیرین مسجدساز امروز، 19 اردیبهشت‌ماه در دیدار با معاون اداری مالی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس گفت:‌ مجمع خیرین مسجد ساز قرار است با کمک خیرین ۱۰۰۱ مسجد در مناطق محروم کشور بسازد که طی سال‌های اخیر ۵۲۵ مسجد با مشارکت خیرین در مناطق محروم ساخته شده است.

وی اظهار كرد: خیرینی که مایل باشند در ساخت مسجد کمک کنند می‌توانند با پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال در این امر خیر شرکت کنند و بقیه هزینه‌ها برای ساخت مسجد را مجمع‌ خیرین مسجدساز تا پایان کار با کمک نهادها و کارخانه هایی که با این مجمع همکاری دارند تامین می‌کنند.

محمدرسول آموزگار، معاون اداری مالی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس نیز در این دیدار از توافق و برنامه‌ریزی جهت ساخت مسجد در روستاهای فاقد مسجد استان با همکاری مجمع‌ خیرین مسجدساز و این اداره‌كل خبر داد.

وی افزود: طی دیداری با اعضای مجمع‌ خیرین مسجدساز مقرر شد این اداره‌کل با بررسی و ارزیابی مناطق محروم، نقاط نیازمند به مسجد در استان شناسایی و جهت تأمین اعتبار به این مجمع معرفی شوند تا شاهد ساخت مسجد در این مناطق و روستاهای فاقد مسجد باشیم.

captcha