اجرای دوره‌های آموزش حفظ موضوعی و تفسیر کاربردی در مشهد
کد خبر: 3598250
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

اجرای دوره‌های آموزش حفظ موضوعی و تفسیر کاربردی در مشهد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه فرهنگی و هنری زلال وحی مشهد، دوره‌های آموزش حفظ موضوعی و تفسیر کاربردی را برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا معماریانی، مدیر مسئول مؤسسه زلال وحی مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: مؤسسه فرهنگی و هنری زلال وحی فعالیت غیر‌رسمی خود را از سال ۱۳۶۳ با برگزاری دوره‌های آموزشی در مباحث قرآنی در مساجد شهر مشهد آغاز کرد و در سال ۱۳۸۲ با کسب مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی به صورت رسمی فعالیت خود را ادامه داد.

وی ادامه داد: مرکز تخصصی حفظ، مفاهیم و تفسیر کابردی قرآن‌ کریم این مؤسسه اقدام به برپایی دوره تخصصی حفظ مفهومی و تفسیر کاربردی قرآن کریم کرده است.

معماریانی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان عموم مردم می‌توانند به دور صورت غیر‌حضوری و حضوری در این دوره‌ها شرکت کنند، بیان کرد: در دوره غیر‌حضوری در نظر گرفته شده است که مرکز با ارسال بسته‌های آموزشی به شرکت‌کنندگان و استفاده از فضای مجازی(تلگرام) آموزش‌ها را ارائه می‌دهد.

مدیر مؤسسه تصریح کرد: در بخش حضوری نیز افراد با ثبت‌ نام در این رشته حفظ مفهومی و تفسیر با شرکت در کلاس می‌توانند به یادگیری بپردازند که به تمامی شرکت‌کنندگان در دوره، گواهی‌نامه معتبر اعطا می‌شود.

وی افزود: در این دوره‌ها سرفصل‌هایی مانند آشنایی با لغات، شان نزول، ترجمه، مفاهیم کاربردی آیات زندگی و تفسیر کاربردی در مقاطع ابتدای در دوره 5 ساله و برای بزرگسالان دوره‌های 6،12 و 24 ماهه ارائه می‌شود.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام در این دوره به نشانی مشهد، خیابان آیت الله عبادی‌، عبادی 95‌، پلاک63 مراجعه و یا با شماره 05137322279 تماس حاصل کنند و جهت عضویت در فضای مجازی به آدرس تلگرام https://t.me/joinchat/AAAAAEHXTRRk2yDPlTtaSg مراجعه کنند.

captcha