رونمایی از اساسنامه انجمن خادمان قرآن در نمایشگاه
کد خبر: 3598940
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

رونمایی از اساسنامه انجمن خادمان قرآن در نمایشگاه

گروه فعالیت‌های قرآنی: اساسنامه انجمن خادمان قرآن جمهوری اسلامی ایران در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، محمدرضا پورمعین، مدیر بخش خادمان قرآن این نمایشگاه گفت: امسال انجمن خادمان جمهوری اسلامی ایران، اساسنامه خود را در نمایشگاه قرآن رونمایی می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه سایت انجمن خادمان قرآن نیز برای اولین بار بهره‌برداری می‌‌شود،‌ افزود: همچنین در این ایام گروه‌های تخصصی هشت گانه انجمن خادمان قرآن نیز رسماً فعالیت خود را آغاز می‌کند.

پورمعین با تأکید بر اینکه امسال همایش تجلیل از خادمان قرآن با حضور رئیس جمهور در شب ولادت امام حسن(ع) برگزار می‌شود، بیان کرد: در آینده نزدیک نیز دومین مجمع خادمان قرآن برگزار می‌شود که تعیین‌کننده نمایندگان اصلی انجمن خواهد بود.

مدیر بخش خادمان بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مورد غرفه خادمان نمایشگاه قرآن نیز اظهار کرد: برای دومین سال متوالی غرفه اختصاصی برای خادمان قرآن در نمایشگاه احداث می‌کنیم که امسال این غرفه چند ویژگی دارد که قرار است کتاب معرفی خادمان نیز چاپ و ارایه شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه غرفه خادمان قرآن برگرفته از سوره نحل است، تصریح کرد: همچنین نشست‌هایی با خادمان منتخب برپا می‌شود، ضمن اینکه بروشور مختصری نیز از خادمان منتخب امسال ارایه می‌شود.

یادآور می‌شود، بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم طی روزهای هفتم تا 27 خردادماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

captcha