کد خبر: 3603163
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

نشست «خاطره‌گویی زنان پشتیبان جنگ» در مهریز برگزار شد

گروه اجتماعی: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، نشست «خاطره گویی زنان پشتیبان جنگ» در شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، کبری رضوانی، مسئول دفتر سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به برگزاری نشست خاطره گویی زنان پشتیبان جنگ در شهرستان مهریز اظهار کرد: در این مراسم که با همکاری حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراء مهریز برگزار شد، جمعی از مادران، همسران و خواهران شهدا و ایثارگران، بسیجیان و بانوان مهریزی حضور داشتند.
وی افزود: در این نشست خاطره‌گویی سه تن از زنان قهرمان و پشتیبان فعال در 8 سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود پرداختند.
 رضوانی اذعان کرد: این سومین نشست از سلسه جلسات خاطره گویی زنان بود که به یمن آزاد سازی خرمشهر و با هدف حفظ  و نشر دلاوری ها، فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های زنان در دوران جنگ تحمیلی برگزار شد.
وی ادامه داد: این سلسه نشست‌ها، امسال به صورت دوره‌ای در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، چرا که بیان تلاش‌های زنان در دوران دفاع مقدس می‌تواند چراغ راهی برای نسل نوجوان و جوان کشور عزیزمان باشد.
یادآور می شود استان یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس از استان های فعال درحوزه خدمت رسانی به جبهه بود و این  مهم با تلاش شبانه روزی زنان یزدی در پشت جبهه ها رقم خورد.
منبع: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد
captcha