کد خبر: 3604107
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

استاندار خوزستان در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

گروه اجتماعی: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن

بار دیگر نفحات سرشار از عطر خداوندی بر عالم آدمیان وزیدن گرفته است و مهمانان حضرت دوست بر خوان کریمانه آن یگانه شگفت، عشق برمی‌چیند و روزی می‌خورند. ماه نور، ماه مهربان، ماه خدا روشنی را و تجلی دیگرگون حیات را بر بستری از سکوت و معرفت به تجلی برآمده است تا جان بیدار این ایام را به مدد نوری که بر دل‌ها خواهد تابید، بویی از بهار و بابونه بگستراند. رمضان ماه وصال آن یگانه تابناکی است که روشنی می‌آورد و تیرگی از دل می‌زداید.

این ایام سرشار از حس بندگی و ارادت را به همه دوستداران پیام‌آور خرد و مهربانی و عشق حضرت محمد(ص) گرامی می‌داریم و روزگارانی نیک برای شما آرزومندم.

غلامرضا شریعتی»

captcha