به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، به مناسبت آغاز ماه رمضان، جلسه قرآن مؤسسه آل یاسین استان زنجان، با حضور قاریان ممتاز در مسجد فاطمة الزهرا(س) برگزار شد.
در این جلسه قرآنی، آیاتی از کلام الله مجید توسط حاضران قرائت شد و قرآنآموزان این مؤسسه نیز به منظور بهرهمندی از فضای معنوی در این جلسه حضور دارند.
گفتنی است، مقرر شده است که محفل نورانی از سوی این مؤسسه در ایام ماه رمضان برای عموم مردم برگزار شود تا همه بتوانند از این محفل استفاده کنند.


