جزئیات برنامه‌های کاروان قرآنی سازمان دارالقرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3605800
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

جزئیات برنامه‌های کاروان قرآنی سازمان دارالقرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی: کاروان اعزامی سازمان دارالقرآن الکریم به استان کرمانشاه، متشکل از سه قاری و حافظ ممتاز و بین‌المللی قرآن از فردا به اجرای برنامه در این استان می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سازمان دارالقرآن الکریم به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام ارتحال امام خمینی(ره)، مهدی ساعد و وحید خزایی، قاریان ممتاز و بین‌المللی و مجتبی فردفانی، حافظ بین‌المللی قرآن را در قالب کاروانی، برای تلاوت قرآن به استان کرمانشاه اعزام کرده است.
بنابر این گزارش این کاروان به مدت سه روز در استان کرمانشاه به اجرای برنامه می‌پردازند، اجرای اول در روز شنبه 13 خردادماه از ساعت 7:30 واقع در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه خواهد بود، سپس در همین روز و از ساعت 11 این گروه در اسلام آباد غرب به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
امام زاده احمد(ع) سنقر نیز یکی دیگر از اماکنی است که از ساعت 18:30 روز شنبه میزبان این کاروان خواهد بود، ادامه تلاوت‌ها در روز یکشنبه 14 خردادماه و در مسجد نور الحسین(ع) کرمانشاه، شهیاد، پیگیری می‌شود، علاوه بر این مقصد بعدی این کاوران قرآنی کنگاور خواهد بود که از ساعت 18:30 روز یکشنبه در امامزاده ابراهیم(ع) این شهر به اجرای برنامه می‌پردازند.
ششمین و آخرین اجرا نیز روز دوشنبه 15 خردادماه در مسجد قمر بنی هاشم(ع) کرمانشاه، شهیاد، برگزار خواهد شد، همچنین اجرای این محافل نیز برعهده محمدعلی فتحی خواهد بود.

captcha