پیام تسلیت رئیس سازمان دارالقرآن در پی شهادت حجت‌الاسلام تقوی
کد خبر: 3607403
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

پیام تسلیت رئیس سازمان دارالقرآن در پی شهادت حجت‌الاسلام تقوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مهدی قره‌شیخلو طی پیامی شهادت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی تقوی، رئیس سابق خبرگزاری ایکنا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با انتشار پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی، رئیس سابق خبرگزاری ایکنا و رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور را که در حملات تروریستی صبح امروز، 17 خردادماه در مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید، تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم* مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا».

عمل شنیع و کور تکفیریان خودفروخته و نوکران استکبار بار دیگر حادثه دردناکی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در ایام ماه روزه‌داری و صیام و در آستانه ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به وجود آورد و با این حادثه تروریستی جمعی از هموطنان عزیز ما از جمله برادر بسیار عزیز و ارجمند حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی، رئیس سابق سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان و مدیرعامل سابق خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) که با توجه به شناختی که از ایشان داشتم، همواره با تواضع و صبر نسبت به فعالیت‌های قرآنی تلاش وافری از خود نشان می‌دادند به شهادت رسیدند.

اینجانب این حادثه جانگداز و تأسف‌بار که نشان از شقاوت تکفیریان علیه ملت‌های مظلوم به ویژه شیعیان جهان را دارد، محضر مقام معظم رهبری، پرچم دار واقعی قرآن کریم، مدیران و فعالان قرآنی، همکاران قرآنی عزیز در خبرگزاری قرآنی ایکنا و سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به ویژه بیت مکرم شهدا و به طور ویژه شهید بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی تسلیت عرض نموده و به عنوان یکی از خادمان قرآن این حرکت شوم که نشان از کوردل بودن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد به شدت محکوم مینمایم.

از خداوند متعال نیز علو درجات را برای این شهیدان عزیز و صبر و بردباری را برای خانواده این عزیزان مسئلت می نمایم و امیدوارم به برکت این ایام هر چه زودتر ریشه تکفیریان و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) از بن برچیده شود.

captcha