اخلاق قرآنی و تواضع؛ آموزه مداوم شهید حجت‌الاسلام تقوی
کد خبر: 3607405
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
در پی مدیر شبکه قرآن سیما آمده است؛

اخلاق قرآنی و تواضع؛ آموزه مداوم شهید حجت‌الاسلام تقوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: در پی حادثه تروریستی امروز تهران که حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی تقوی، مدیرعامل سابق ایکنا به درجه رفیع شهادت نائل آمد، محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در پیامی این مصیبت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی تقوی، مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا در حادثه تروریستی امروز، 17 خردادماه، در مجلس شورای اسلامی، محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما پیام تسلیتی صادر کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا» (احزاب/ 23)
بار دیگر درگاه شهادت به روی اهل قرآن گشوده شد و رمضان کریم، سفره کرامتش را به وسعت لقمه‌های نور با طعم شیرین شهادت برای میزبانی چهره‌ای قرآنی گسترانید.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی تقوی خادم قرآن مبین که درس ادب و اخلاق و تواضع، آموزه مداومش بود، به دست دیوسیرتان کوردل تکفیری به شهادت رسید و در نگاه مهربانش راه روشن عبادت با خط سرخ شهادت آمیخت.
اینجانب شهادت آن چهره معنوی و اهل معرفت و دیگر شهدای این حادثه تروریستی را به ملت شریف ایران به ویژه جامعه قرآنی تبریک و تسلیت می‌گویم.
از درگاه حضرت سبحان در ماه مبارک رمضان برای آن ارواح پرکشیده همسایگی با سید و سالار شهیدان و برای بازماندگان صبر زینبی مسألت می‌نمایم.
محمد حسین محمدزاده
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما
captcha