برگزاری دوره مربیگری حفظ قرآن در کردستان
کد خبر: 3607898
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

برگزاری دوره مربیگری حفظ قرآن در کردستان

گروه ‌فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری دوره مربیگری حفظ قرآن کریم برای اولین بار در سطح این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام  مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری دوره مربیگری حفظ قرآن کریم در سطح این استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره برای اولین بار با حضور اساتید برجسته قم در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا حافظان پنج جزء قرآن کریم استان می‌توانند با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

حجت‌الاسلام نوروزی با اشاره به اینکه دوره آموزشی مربیگری حفظ قرآن برای 75 نفر برگزار می‌شود، بیان کرد: تاکنون 30 نفر از حافظان پنج جزء استان برای ثبت نام در این دوره مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به امتیازات شرکت در این دوره آموزشی بیان کرد: آشنایی با روش‌های علمی و اصولی مربیگری حفظ قرآن، استفاده از اساتید باسابقه و متخصص حفظ قرآن،  دریافت گواهینامه معتبر تربیت مربی حفظ قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه از امتیازات برگزاری این دوره قرآنی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در پایان یادآور شد: افرادی که در دوره‎ها مجاز شناخته می‎شوند؛ در واقع اجازه تدریس در کلاس‎های حفظ قرآن را دارند.

captcha