بروشور آشنایی با فرقه ضاله بهائیت در مازندران منتشر شد
کد خبر: 3610149
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

بروشور آشنایی با فرقه ضاله بهائیت در مازندران منتشر شد

گروه معارف: بروشور آشنایی با فرقه ضاله بهائیت به همت ستاد هماهنگی ونظارت برکانون‌های مساجد مازندران، کانون‌های شهدای مسجد جامع ولیعصر(عج) عرب‌خیل و ثامن الحجج(ع) میرود منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از شبستان، بروشور آشنایی با فرقه ضاله بهائیت به همت ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، کانون‌های شهدای مسجد جامع ولیعصر(عج) عرب‌خیل و ثامن الحجج(ع) میرود شهرستان بابلسر منتشر شد.
چکیده ای از عقاید و احکام بهائیت نظیر حج، ازدواج، وضو و ... در این بروشور به صورت خلاصه اما مفید و کامل، جهت آشنایی با این فرقه ضاله آمده است.

 در این بروشور، اعتقادات فرقه ضاله بهائیت درباره حضرت مهدی موعود(عج) و همچنین اینکه بابیت، یک آیین دست ساز و مرتبط با استعمارگرانی از قبیل انگلستان و آمریکا است و موارد دیگر با نگارش ساده و روان به چشم می خورد.
لازم به ذکر است: ستاد هماهنگی ونظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران به مناسبت های مختلف، بروشورها و کتابچه های ویژه آن مراسم را تهیه و در اختیار عموم مردم به ویژه اعضای کانون های مساجد، قرار می دهد.
captcha