کد خبر: 3610219
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

تبلیغات؛ عامل بهبود استقبال از نمایشگاه قرآن

گروه ادب: مدیر غرفه نشر معارف از تبلیغات برای نمایشگاه در رسانه ملی و سطح شهر به عنوان عامل بهبود استقبال از نمایشگاه قرآن یاد کرد.

احسان رضایی، مسئول غرفه نشر معارف در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه بیشتر مخاطبان به دنبال قرآن تفسیری هستند، افزود: قرآن با ترجمه سیدمحمدرضا صفوی، ترجمه تفسیری است و تنها نشر معارف آن را ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استقبال امسال مخاطبان از نمایشگاه و بخش نشر مکتوب به نسبت سال گذشته بهتر شده بود، افزود: استقبال در سال گذشته بسیار ضعیف بود. دو سال پیش از این به باغ موزه دفاع مقدس رفتیم که استقبال خوبی صورت نگرفت. وقتی دو سال پیش به مصلای امام خمینی(ره) برگشتیم،‌ باز همان وضعیت ادامه داشت.

رضایی ادامه داد: در عین حال امسال رونق بیشتری را نسبت به سال گذشته داریم. البته علت این موضوع را تبلیغات گسترده که از روز نخست برپایی نمایشگاه در رسانه ملی صورت گرفت می‌دانم. سال گذشته اوضاع به این منوال نبود و تبلیغات از روز هفتم و هشتم آغاز شد.

وی همچنین از نبود تبلیغات برای نمایشگاه قرآن در سطح شهر طی سال گذشته یاد کرد و گفت: بسیاری از مردم نمی‌دانستند که نمایشگاه افتتاح شده است و سر در گم بودند. ولی امسال اوضاع بهتر بود.

captcha