اجرای برنامه گروه مدیحه‌سرایی «باقرالعلوم» در آفریقای جنوبی
کد خبر: 3612060
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

اجرای برنامه گروه مدیحه‌سرایی «باقرالعلوم» در آفریقای جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی: گروه مدیحه‌سرایی باقرالعلوم خوزستان به آفریقای جنوبی اعزام شده و در شهرهای مختلف به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، گروه مدیحه‌سرایی باقرالعلوم در شهرهای مختلف آفریقای جنوبی به اجرای برنامه پرداختند.
براساس این گزارش، گروه باقرالعلوم خوزستان در سفر خود به آفریقای جنوبی، آیاتی از کلام‌الله مجید را در جمع نمازگزاران مسجد مجمتع فرهنگی ـ آموزشی ابوبکر منطقه لودیم شهر پرتوریا، قرائت و به اجراي قطعات مدیحه‌سرایی پرداختند.
همچنین، با حضور در مرکز اسلامی رسولی سنتر در منطقه راسلو از این مرکز اسلامی و امکانات آن بازدید كردند.
این گروه، ضمن حضور در استودیو رادیو «الانصار» وابسته به بنیاد اسلامی الانصار در شهر ساحلی دوربان در جنوب آفریقای جنوبی به ضبط صوتی نوای کلام‌الله مجید و تواشیح پرداختند. از دیگر برنامه‌های گروه مدیحه‌سرایی باقرالعلوم می‌توان اجرای برنامه در محفل قرآنی مسجد الاسلام ژوهانسبورگ، نماز جمعه مسجد الرحمن یکی از معتبرترین و پرمخاطب‌ترین مساجد پرتوریا و محل رایزنی جمهوری اسلامی در آفریقای جنوبی نام برد.
یادآور می‌شود، گروه مدیحه‌سرایی باقرالعلوم متشکل از سیدمعین موسوی، مجتبی عباسی، محمدعلی ناصری، و همچنین کاظم آذرپیرا است.
captcha