حجتالاسلام محسن عارفی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: در ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، طرح سفیران صبح در مساجد شهرستان زابل برگزار شد.
وی ادامه داد: این طرح با حضور روحانیون مستقر در مساجد سجادیه، امام حسن مجتبی(ع)، چهارده معصوم(ع)، صاحب الزمان(عج)، امام جعفر صادق(ع)، امیرالمومنین(ع)، امام موسی بن جعفر(ع)، علی ابن ابیطالب(ع)، خانم النبیاء(ص) و امام جواد(ع) برگزار شد که بحمدالله با استقبال خوب نوجوانان و جوانان روبهرو شد.
دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان زابل بیان کرد: هدف از اجرای این طرح احیاء نماز جماعت صبح در مساجد بوده است.




