آغاز ترم تابستانه بیت‌القرآن از فردا
کد خبر: 3613204
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۳

آغاز ترم تابستانه بیت‌القرآن از فردا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌های تابستانه مؤسسه بیت‌القرآن از شنبه، 10 تیرماه آغاز می‌شود.

 محمدرضا عابدی، مدیر دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 11 تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره جدید کلاس‌های این مرکز و فعالیت‌های ترم تابستانه از شنبه، 10 تیرماه آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 700 نفر در گروه‌های سنی مختلف بانوان و آقایان در این دوره‌ها نام‌نویسی کرده‌اند، اظهار کرد: این دوره‌ها ویژه گروه سنی آقایان از چهار تا 18 سال و بانوان بدون محدودیت سنی در رشته‌های قرآنی، هنری و ورزشی انجام می‌شود.
مدیر بیت‌القرآن با اشاره به اینکه دوره‌های تابستانه تا پایان مردادماه ادامه دارد، اظهار کرد: این دوره‌ها شامل مهد شکوفه‌های قرآن ویژه خردسالان، روش مهد‌الرضا(ع) برای مقطع سنی دبستان، دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل‌خوانی، تجوید و صوت و لحن ویژه مقاطع تحصیلی راهنمایی به بالا است.
وی ادامه داد: همچنین دوره حفظ چهارساله، احکام، اخلاق اسلامی و کلاسی با عنوان ریحانة‌النبی با موضوع عفاف و حجاب نیز برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
عابدی اضافه کرد: دوره‌های بیت‌القرآن روزهای زوج ویژه آقایان و روزهای فرد ویژه بانوان است که کلاس‌ها از ساعت 9 صبح تا 19 تشکیل می‌شود. همچنین در کنار آن نیز اردوهای یک روزه تا اردوهای چند روزه مثل قم، مشهد مقدس و عتبات عالیات برگزار می‌شود.
مؤسسه بیت‌القرآن در خیابان حضرت ولی‌عصر(عج)، بالاتر از مجتمع مهدیه، خیابان مدرس، بن‌بست مازندرانی قرار دارد.
captcha